Tuesday, March 26, 2013

Dag 8 - keso jordgubb..


Startvikt för denna vecka:

Frukost: 2 koppar kaffe med mellanmjölk. En burk keso jordgubb med en skivad banan. Keson doftade lite artificiellt tyckte jag, rätt ok, men inget jag tänker köpa igen, men jag är ju så nyfiken på allt nytt med diverse nya smaker...


 
Lunch: Nicklas kom hem och överraskade på lunchen, hans tåg till Sthlm hade blivit inställt och han bjöd på sushi, Mirabelle åt säkert 4 bitar. Jag är så stolt över att hon är en sån härlig och lättsam tjej när det kommer till såna saker som mat och annat spännande! :) Men jag är fast övertygad om att bara bjuder på allt mellan himmel å jord så blir det inga petbarn utav ungarna, hon kommer trivas i New York ;-) Jag vet f.ö inte hur många bitar jag åt; 12 - 16 st? När jag inte skriver vad jag drack ibland så drack jag vatten, annars kanske jag lägger till t ex lättdryck, eller vin :)


E.m fika på Åhlénsrestaurangen: Mirabelle och jag hade en mysig e.m och shoppade lite överallt på stan; Myrorna, Åhléns, Stadium :) Drack en latte, och Mirabelle drack lingondricka och åt en hel punchrulle.

Middag: Ugnsgrillad kyckling från i fredags med wokgrönsaker och en sås av turkisk yoghurt och chilisås. Mirabelle körde på snabbmakaroner och ketchup :-b Jag har druckit 3 glas vitt vin ikväll och 2 koppar kaffe med grädde, VISPGRÄDDE ;-) Det är ju så gott i kaffet...

No comments: