Monday, March 25, 2013

Dag 7 - Räksallad

Skriver från mobilen, så nu kommer väl bilderna antagligen lite hipp som haver.
Frukost: Lätt yoggi, Cheerios, banan och kiwi. 2 koppar kaffe med mellanmjölk, 1 Wasa ljus fullkorn med några skivor leverpastej light och några tomatskivor.
Lunch: Skippade på Sportys, köpte dock vatten för 40 kr. De nya LOKA-smakerna verkade coola, men va då verkligen inget för mig :-(
E.m: 2 koppar kaffe med mellanmjölk, 1/2 Hönökaksskiva med ost, kiwi och banan med vispad grädde.
17.30-18.45 Medel spinningpass
Middag: 2 kycklingchorizo med bröd + senap och räksallad och en vanlig korv. Vanligt vatten.
Sen jag va så mätt så mätt hela kvällen...
Fick lite middagssällskap av Mirabelle när jag kom hem från spinningen av Mirabelle som tryckte i sig en kall tredje korv ;-) 
Otroligt mättande de där kycklingchorizorna... 
 
Blä, inget för mig. Nej, jag håller mig nog till mango, mango/päron, päron/krusbär, päron i framtiden, klara favoriter! 

No comments: