Friday, March 29, 2013

Dag 10

Frukost: Yoghurt och Cheerios, ingen favorit. 2 koppar kaffe med mellanmjölk.

Lunch: Det blev ingen lunch denna dag, hade annat för mig och glömde kort och gott bort. Dåligt val, men så blev det...

E.m: Fick dock lov att äta nånting då jag skulle iväg på träning, det blev 2 st Havre Trippel med vanlig skivbar leverpastej och ett glas Proviva nyponsoppa.

18-19: Mördartramp i spinningsalen på Friskis & Svettis, den där Johan är galen.

Middag: Fisksoppa, bestående av det mesta, serverade med chilikrutonger och lätt crème fraiche, men jag åt bara med crème fraiche, och lättdryck till. Soppan bestod av: äpple, purjolök, vatten, grönsaksfond, fiskbuljong, surimi, räkor, Alaskan Pollock, tomatpuré, chilisås, citronpeppar, salt, peppar, dill, vispgrädde.




Filmmys med jordnötter.

Under soffhänget sa jag till han jag delar tak med att jag ska väga under 80 kg när den nya veckan tar vid. Efter att svärmor hälsat på (Långfredag) och vi ska ut (O'Learys) och äta, påsk och fest med Ragnegårds på lördag. Ja jisses, vi får väl se. Man får FÖRSÖKA vara måttlig.




No comments: