Friday, March 22, 2013

Dag 4 - ingen frukost

Matilda somnade runt 22.30 igår, efter det kopplade jag av en smula framför Tv:n, men ville sedan börja läsa nyinköpta boken:
Läste introduktionsdelen och provade andningsövningarna och gjorde även alla uppvärmningsövningar, så 1.45 tror jag att jag messade Nicklas (som var i Sthlm) och sa gonatt. Vilket gav upphovet till en väldans sömning morgon ;-) Det blev bara 2 koppar kaffe med mellanmjölk innan vi begav oss till dagis och sedan vidare mot Borlänge för att träffa farmor. Tog dock med båda banan och päron, men men..

Till lunch: resterna från Carbonaran minus spagetti = tomat, paprika, fetaost, lök, bacon, riven ost, uppvärmd i micron!

Köpte med en 50 cl Cola light från Ica, mmm...

E.m: Under lek med Mirris efter dagis tog vi oss en välbehövlig päronpaus, jag fick i mig ca 1 & 1/2.

Middag: 4 fiskpinnar med en sträng citronmajonäs på varje med ångkokta morötter. Lättdryck. Och hur jag klarade mig utan att äta något efter den lätta middan förstår jag dock ej, ha ha.

(La f.ö till ett päron i gårdagens matsedel, vilket jag tryckte i mig efter jag skrivit blogginlägget).

No comments: