Sunday, January 24, 2010

Utmattade ben

Imorse blev det senare uppstigning än planerat. Larm. Ring. Somna om.. Nåväl, klev väl upp innan 10 (!) iaf.

Hällde i kaffe, packade gym/skol-väska och traskade till Karin där jag klippte Melvins hår, han satt helt otroligt still, som en staty, SNYGG blev han oxå ;) Trevligt att hänga lite men ganska skönt att dra vidare då Karin hade besök av ytterligare en 4åring (och dess far). Sicket liv..
Gick sen till bibblan och plugg i några timmar. Nu är det bara en vecka tills det ska lämnas in, gaaaaah, och jag tycker jag kommer på mer å mer som jag MÅSTE ha med.. Gulp.
När bibblan stängde kl 15 tog jag en buss upp till gymmet och läste ännu mer bok där. Cirkus 45+71 min konditionsträning blev det, det fick räcka. Får träna mina slappa å obefintliga muskler imorrn.
Middag nu; mathavre m grönsaker och kycklingkorv. Gourmet lixom..

I förrgår efter att jag åkt från Malung insåg jag att jag glömt min kalender...............................!!!! Hörde av mig till Martin som letade tag på den och påstod att han postade den igår lördag. Hur många dagar kan DET ta då måntro??? Inte alltför många hoppas jag. Tisdag..? Man känner sig helt virrig... Jobb? Skola? Möten? Bla bli blo...

2 comments:

Feila said...

TACK för klippet =)

Och jag förstår att det va skönt att dra vidare hehe... gaah... men det var skoj

Linda Äter Ost said...

Blip blip blop..