Monday, January 4, 2010

Ready, steady, go!

IDAG börjar det nya året för mig när det kommer till NYÅRSLÖFTEN, odeladi :) Tyckte det passade idag. Nya året började ju med en helg + att jag va sjuk + att det inte ens va vecka 1 förra veckan. Idag börjar the new life of ME ;) Nu jävlar.

Har varit dödssjuk (enligt mig som väldigt sällan e sjuk), men känner mig mycket bättre idag, snorar iallafall inte. Ska jobba ett kortare pass idag 8-11.30 utan rast, det ska bli skönt, sen stanna förbi på Polisen och äntligen hämta mitt pass och sedan till Mia där hon ska bjuda på lunch och vi ska planera LONDON-resan :)

F.ö för de som undrar har Astrid inte fått några kattungar, och kommer heller inte att få denna gång :( Hon har f.n inga småttingar i magen längre :( Tänkte först att hon smitit ut (innan det blev istid och vi började ha fönstret stängt) och fått ungarna utomhus; men då skulle hon gnytt lite mer och velat ut. Så mammutt trodde att hon nog fått missfall, fött ungarna och.. käkat upp dom. Ewwwwwww. Men inte alltför ovanligt beteende i djurvärlden. Hon mår bra och käkar (..kattmat) och skuttar runt som vanligt nu dock :)

Happ. Trevligt avslut på det inlägget lixom. Ska platta håret och åka till jobbet och dricka blodapelsinjuice; mer c-vitamin än vanlig apelsin. The End.

1 comment:

Feila said...

Jag är sjukare än dig (ehe) och kommer dödendöö... ;)

Pussigull!