Sunday, January 10, 2010

:(

12.09

Igårkväll efter jag kommit hem från jobbet i 22 tiden började jag få lite smått ont i huvet. Sen när jag vaknade imorse hade jag JORDENS huvudvärk/migrän, kunde knappt röra huvet utan att det kändes som det skulle sprängas. Gick upp å drack vatten (uttorkad kanske) och en kopp kaffe, satt i rosa öronproppar (ett par kvar) och la mig igen. Nu e jag uppe å försöker igen. Varför har jag aldrig nå värktabletter när jag väl bhvr???

Till saken hör den:
1. Att min kompis Sara har haft samma problem denna helg, spytt och varit hemma från jobbet. "Jag hann inte ens till toan, spydde på golvet.."
2. Ska forsla Astrid till Blge idag med kattsand/käk å hela baletten. För att sen tillbaks till Herrhagen och hämta 2 väskor som ska med till Mia (där jag ska sova i natt) och sen vidare till London imorrn..
UTAN bil/busskort................

Orka..

15.41

Jag hittade en burk amerikanska pms tabletter och insåg att det måste va nån slags värknedsättande i dem.. Tog 4 stycken på en gång och några liter vatten.. Nu e faktiskt huvudvärken borta. Helt underbart! :D Ska snart åka till Mia med väskor, sen får vi se....................................................

No comments: