Tuesday, January 19, 2010

Bröl sicken tristess

Igårkväll blev det mkt Mario Kart rejs när barnen gått å tvärsomnat hos Karin. Mkt roligt. Jag måste nog köpa Nintendo. Eller ropa in, eller önska i födelsedagspresent.
1 april flyttar jag in på Kisvägen; det blir en vacker sommar.

Idag klev jag upp med vintertuppen och har tvättat från kl 7. Skönt. Men nu blir väl kläderna rökinpyrda igen. Nåväl.
Har paketerat Tradera objekt och ska vandra till Ica Slätta å posta nu, för att sen ta bussen till jobbet. Jobba jobba jobba 13-21.
Har även diskat och skrubbat kokvrå, fortsatt packa mina kartonger, lindat in champagneglas i papper osv osv..

Ikväll blir det ett blogginlägg om London, Tina.

3 comments:

Feila said...

bananmassaker...

Hi, I'm Daisy!

*Luigi-bräk*

tinatoon said...

TUR för jag tänkte just klaga på att du har tid att blogga, men inte om London! :P

Anonymous said...

jaaaaa men sätt igång och blogga om London då*nyfiken* ;)