Saturday, January 9, 2010

slapp lördag

11.41

Sov länge, närmare 10 då Mia ringde å drog upp mig ur sängen. Vaknade av att Macke kom hem imorse och pratade å pratade å pratade..

Har mest packat inför London, sorterat mitt liv, packat i kartong, stängt kartong.. Nu låter det som jag skulle flytta till London. Men så e ju ej fallet. Tyvärr.

Undra hur jag kommer att gilla London.. Jag älskar storstäder av alla de slag.

*telefon m mia*

12.46

Har klivit ut i kylan med 3 påsar sopor (en va iofs ett par stövlar), 1 påse med vitt glas och en med färgat. Sen vidare mot Ica Slätta med pant (finns visst numera en ciderflaska på Systemet som man får pant för..) och för att köpa burkmat/torrfoder/kattsand till Astrid som flyttar till Borlänge imorrn :( Tjåååååkigt. Packtejp köpte jag också, har en till kartong som kan fyllas med strunt, ska försöka SLÄNGA gammalt krafs dock, hålla på att dra med sig från ställe till ställe lixom..

Börjar inte jobba förrän 16.30 idag, skönt, ska spendera resterande e.m med att lägga ut MASSA på Tradera :) Måste ju ha nått att leva på efter London också, ehee..

15.11

Jag tycker det e roligt med Tradera. Min WESC klänning har fått sig 70 besök, men ingen har budat och imorrn e sista dagen, hmmm.. Va har de för lurt i görningen..

Bläää, nu måste jag snart iväg å jobba. Jag e såå trött på vinter. Idag skulle det iaf va nån där och öppna så man kom in på kontoret, schysst.

No comments: