Wednesday, January 27, 2010

Imorrn e det lill-lördag

Ha ha! Jag e så jävla i form på Betapet!!! Förlåt Helena ;-) Grattis min kära Helena till nya jobbet dock, du e såååå duktig, career woman you. Snyggt namn har du också :)

Idag fick jag ett kärt återseende med min vackra kalender när jag stoppade förbi och hämtade den hos mammutt. Jamis va ovanligt dryg. "Låt mig nafsa, putta, dutta, gå på, under..över.. klöver..." Gaah vicken katt!!!

Ikväll har jag vägt mig, det va mindre än vad jag trodde, tror det har att gö med all min GÅNG; både på jobbet och fram å tillbaks till stan osv. Sen använder jag min mors helyllebantningstips och dricker kaffe på morgonen och ingen annan frukost, sen vandra till jobbet från Herrhagen och sen runt runt runt i några timmar på jobbet fram till lunch och sen en bra lunch (t ex idag: tonfisk i vatten, avocado och Go Green kikärter i citron/ört-sås).. Min mamma äter dock inte samma slags lunch, ha ha.

Borstad å flätad, gonattis.

No comments: