Monday, January 25, 2010

I don't care if Monday's blue..

Martin postade som sagt kalendern i lördags, och mamma sa att den kommit idag till henne. Eeeeh.. när började lördag bli en postdag lixom.. Men det va då underbara nyheter för dagen.

En annan grej e att jag faktiskt förlagt min svarta necessär med döskallar. Anyone seen it???!!!!! ;-) Trodde jag packade den när jag drog till Malung efter jobbet i onsdags, men den finns varken där eller på jobbet eller här i Herrhagen. Mkt märkligt det där. Har typ inget smink nu, så idag köpte jag en H&M märke mascara.. Fint. MÅSTE ha en mascara. Så jag inte skrämmer för många där ute..

Idag sken solen och jobbet gick bara bra :) Sen satt jag mig på bibblan och skrev å skrev å skrev. Efter det va det kallt och jag e nu i Herrhagen och skriver å skriver å skriver, rent. Om 40 min ska jag ta break å spela Betapet med Helle :D

No comments: