Thursday, January 21, 2010

Skön torsdag..

Martin har fått mig helt hooked på The big bang theory; konstant kul serie med briljanta skådespelare, lovely, seeeee! Vi har kollat på avsnitt efter avsnitt, har ett vagt minne av att jag somnade till ett avsnitt igår (inatt?) och att Martin satt å kollade på ett imorse när jag vaknade, Sömnproblem :( Själv klev jag upp vid 10-tiden, lurkade online, betalade Tradera räkning, googlade utbildningar åt Martin, gjorde mina NTI-prov (filosofi A och sam C).. Sen satt jag äntligen igång med 1 av 2 inlämningsarbeten för första kursen Vård & Omsorg, satt i soffan efter en stor frukost alena och hinkade i mugg efter mugg med kaffe och läste å skrev å skrev å läste å läste å läste å läste..och bläddrade tillbaks å skrev lite mer.. Jaa.. får väl se hur det blir ;)

Kl 21.52 e och vi glor once again på Big Bang och Martin bjuder på en god gin med Schweppes lime & päron med massa is. Dock bjöd jag mig själv på en Bailey's som också står å väntar.. Ja ja, får vä se hur det här blir ;)
Martin pallrade sig f.ö upp runt kl 17..

För en vecka sen kom vi hem från London och Tina har tjatat länge nu på en uppdatering; så jag har tagit fram kamera och USB sladd..

2 comments:

Lilsis said...

Tog sig upp kl 17??? Grööl. Det blir nog så fint så fint ditt arbete :) Kan jag så kan du! :*

tinatoon said...

ÖKA! :)