Saturday, June 20, 2009

Midsommar

Jag va som sagt vaken hela natten. Städade, gjorde om i köket, dammsög, torkade golv utan mopp och rensade ogräs och gjorde rent på altanen; har köpt gröna stolsdynor på Jack's 99 Cents Store i New York.

På e.m kom Mia, Millie och Jesper och hälsade på och gjorde lattes i min espressomaskin som nu står i köket igen. Millie va ett galet barn.

Malin kom och hämtade mig vid 16tiden och vi åkte till Ica Maxi och handlade lite; det blev potatisgratäng, rostbiff, grillade tomater och jag va dötrött och somnade till Snatch (förlåt Jason!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!), tittade även på Björn Gustafssons dvd; han e ju så söt.


Sen klippte jag och slingade (efter jag tog bilden) Malins hår.. Hon blev jättenöjd. Kul :)


Lite senare åkte jag på midsommarfirande ut till Aspeboda; hoppade studsmatta i dimman, klappade hästar och drack diverse öl. Helt klart gemytligt.
Nu ska jag sova.
;)

No comments: