Saturday, June 6, 2009

Å skräpvädret det bara fortsätter sin gilla gång..

Det e så jävla kallt i min lgnht.

Tittade igenom kylen och insåg att Blå Band Karl-Johansåsen med ädelost hade Bäst Före för 2 dgr sen. Meh. Och vad skulle jag laga till för rätt med det tillhöret utan att traska till Hemköp slash OK/Q8??? Pust. Så det fick helt enkelt bli bakad potatis (min nya smaskorätt).
Med sås.

Imorrn e 10:e dgn på min första karta hormoner, då har jag käkat dag 16-25 i cykeln, så det menas alltså att jag ska få mens nu.
Passande till nästa vecka. Skithelvete.

Har mortlat Astrids första avmaskningstablett och myglat ner i hennes mat. Hon käkade upp allt. Tur att jag fått (?) en mortel av mamma.

Slötittar på Sve-Dan matchen. Tänkte traska ner och kolla Falukalasets Rix FM spelning med Månz Zelmerlöv, Style och BWO på Torget. Men nån måtta får det va i ansträngningarna idag..

Kl e 21.25 och Astrid ligger MITT i sängen. Jag ska också gå och lägga mig, under 2 täcken.
Ska det inte bli riktig sommar snart. Som i New York med fläskhetta och luftfuktighet 2000.

No comments: