Friday, June 5, 2009

Fabulous Friday..

..eller nja..

21.26

Imorse bar jag världens tyngsta symaskin (jag lånat av arb.kollega för att sy insynsskyddet på altanen.. eller ja, som Emma sydde..) till kontoret, drog hemifrån cirkus 7.. så bittert tidigt. Hujedamej. Sen jobbade jag: 7.30-11, 11.30-16, 16.15-21. Apamycke alltså. Ska även jobba lö, sö OCH må; men endast till 14 på måndag; nån måtta får det va..

Har inte hunnit med mycket annat idag, sprang ner på stan och köpte en ny (frisör)kam; har tappat bort min kam och ska klippa Malin.R efter jobb imorrn.

Själv hade jag tänkt slänga i lite blekfärg nu innan "V" premiären börjar kl 22!

00.14

"V" va kultigt och färgningen blev bra.

Äter lite knäcke och glor på "Journeymen" med Kevin McKidd som gör Tommy i Trainspotting.. Vet inte riktigt om det e sevärt eller ej.. ;-)

*GRATTIS LENNART HELLSING!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!*

No comments: