Thursday, June 18, 2009

Mjaha... Tillbaks i Dalarna

Mia sover i min säng och själv e jag uppe kl snart 6 på morronen och snurrar runt..

Från var jag slutade jag att berätta om New York..?

I fredags tog Anders studenten; HURRA! :) Han fick 2 studentkokböcker av mig, som jag tror han kommer att använda HUR mycke som helst! ;)

Träffade Lina på Haru på Upper East Side och käkade en massa sushi och surplade Frozen green tea margarita, yea you bet ;) Yumm..

På e.m träffade jag Daniel i East Village på La Lanterna och tog en blueberry ice wine, mys och gott.

Sen va det Rockstadslördag i Falun och jag tog det mest lugnt och slog mig ner framför "The Hangover" som Lina rekomenderat, helt otroligt rolig film, hi hi hi hi hi hihihi hiiiiiiiiiiiii...

På Söndan köpte jag ett par kick ass rosa Nike sneaks..

I förrgår hälsade jag på min förra roommate Julie och hennes man Alex och deras supersöta dotter Sophie som fick en klänning från Lindex!
Efter det traskade jag till Elin i East Harlem and hung the f--k out ;)

Igår stannade jag i sängen jäkligt länge, traskade runt Harlem med L.J; besökte diverse postkontor m.m och traskade nästan hela 125th street. Drog ner på Broadway och slog till slut ner våra tjocka arslen på samma ställe Lina och jag käkade i onsdags.. samma rätt beställde vi också ;) "Chef Omelett"..

Sen va det inte många timmar tills planet gick mot Arlanda.

Jag kollade på fantasy/horror filmen "Coraline" på planet.. Weird, men helt ok (med lite billigt vin i systemet).

Älsklings syster yster Mia kom och mötte mig på tågstationen, vi gick hem till mig och hon gjorde jättegoda Mojitos!

Jag vet, världens bästa lixom :)

Kl e 6.14 och jag har varit vaken hela natten och Mia hon bara sover å sover ;)
Jag ska jobba med mina andra älsklingar kl 8-15. Sen ska Millie få en liten Mimmi Pigg från New York. Sen ska jag väl typ.. städa..??

xo

No comments: