Friday, June 19, 2009

Nattuggla

01.37

Det e inte alls tid att va uppe såhär nattetid och allt, men natten till torsdag va jag visst vaken hela natten, sen jobbade jag 8-16 och stupade sedan i säng vid 18 snåret igårkväll.. Sov till cirkus midnatt, blev helt plötsligt sms och mbl bombaderad av folk och fä och sötnosar. Mia föreslog att läsa en tråkig bok, göra det mörkt omkring och somna om.. Men det blev visst inte av.. Gick upp och organiserade neccessären.. Det kändes viktigt :)

Sen kikade jag min mail och fick reda på att min tatuerarvän Dawn inte kan komma hit på midsommardagen p g a diverse förhinder och jag blev så HIMLA BESVIKEN!

Blääääääääääääääääääääääääääää.

(Ja ja.. då bhvr jag ju inte hetsstäda imorrn iallafall).

Jag e hungrig och undrar va som kan mölas så här på natten.

2.20

Det blev en microbakad potatis. Har även mailat till Skatteverket; var e min skatteåterbetalning??? Tänkte att de va stängda på midsommarafton; men enligt hemsidan ska visst Falukontoret va öppet.. Tänker jag stå och banka kl 10 då.. (..om jag inte har somnat..).

Det e lite livat här utanför.. Midsommarförfest lixom.

No comments: