Friday, April 22, 2011

Långfreda'n

På f.m tog vi en kort promenix (lång för vissa..) till MAX och tog varsin shake; 3 av 4 familjemedlemmar valde nya banana split shaken, mmm; supergod. Ellen valde choklad. Vi satt ute i solen och kidsen lekte i lekhuset. Wonderfully. Sen gick jag en sväng på stan och inhandlade diverse påskäggsinnehåll. Lite senare vandrade Mirabelle och jag till Willys och på e.m blev det lite påskpyntning; rosa fjädrar/ägg/kycklingar!

Nicklas hade bestämt att vi skulle käka tacos ikväll vilket jag visst okejade när vi skrev ihop veckans meny, e inte superförtjust; men idag blev jag mer å mer sugen ju närmare kvällsmatsdax vi kom ;) Vräkte i mig hur mycke som helst; massa olika smarrigheter innehöll kvällens middag!
Nu på kvällen har vi kikat på King Kong som gick på 6:an, det e en riktig mysa framför TV:n familjefilm, fast dom där monstren i träsket som ser ut som snoppar med huggtänder e f-n vidriga, inte ens Linnea kollade..


Kl e snart 23; Ellen e på väg till kojs, Mirabelle ligger i stora sängen å filosoferar, Linnea sitter framför datorn å Nusse kom å satt sig i soffan nu, älsklingen min, puss!

No comments: