Wednesday, March 31, 2010

Ok, here we goes

Förlåt Frida, jag SKA blogga mer ;)

Håller på tillfället att påskpynta i rosa och packa upp några kartonger N och jag hämtade idag. Har väl officiellt flyttat in till N nu och idag har jag även sagt upp lgnhtn på Kisvägen; va dit en sväng idag och tittade till min lya, det va lite sorgligt och har kännts lite konstigt att hålla på och packa upp min grejer HÄR.. Jag kommer att sakna min stora uteplats MEST denna sommar :( Och min klädkammare och alla garderober; det va värsta prinsessboendet där.. Astrid tyckte ju också om att bara gå ut och in som hon ville, men hon trivs bra här med, just nu sover hon uppe i Linneas säng.

Ja.. vad har hänt egentligen sen jag skrev för en vecka sen..

Jag har fikat med Emina, gjort morotssoppa, lagat kycklingköttbulleenchiladas, åkt på nån märklig magkatarr/sjuka, solat på Open Sun mer än en gång, jobbat, jobbat, jobbat, åkt till tippen, kramats med Nicklas..

Imorrn blir det jobb till ynka kl 13. Sen ska Linnea och jag vandra på stan och gö lite.. diverse.

No comments: