Wednesday, March 10, 2010

Äntä fantastiskt så säj..

I måndags fick jag tio röda rosor när Nicklas kom hem från jobbet. Så enkelt romantiskt.. Han hade även med sig en liten inslagen present som innehöll Stella McCartneys fantasiska In Two parfym, jag älskar hennes parfymer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mmmmmmmmm..
Igår jobbade jag 7.30-13, hade datalektion 13-16 och sen lite ytterligare jobb 16-21. Pust. Men även den dagen tog ju slut och Nicke Nyfiken bjöd på sushi och skräp-TV, najsinajs..
Hade dock ont i ryggen hela dagen, kunde knappt gå rakt. Blöääää..

Idag SKEN ju SOLEN så UNDERBART! Allt kändes så mycke lättare å härligare på jobbet; jag älskar verkligen sol och vår (..och sommar och palmer och ..). Kände dock fortfarande av ryggen så jag blev rekommenderad av en arb.kollega att gå till naprapaten på Åsgatan, fick en tid 16.40. Innan det hann jag dock träffa Mackis. Vi har bestämt att gå på Rockstad i slutet av maj, kul! :)

Naprapaten knådade och tryckte och knäckte ryggen på alla möjliga sätt. Han förklarade att jag hade en stor SVANK. Happ, typ den enda sexiga kroppsdelen man har lixom; ska man få klag.. Eller kanske inte klag, men i detta fall har den visst inte gjort mig gott. En anledning till varför jag finner det naturligt att jämt säcka ihop när jag sitter. Nått jag verkligen FÖRSÖKER anstränga mig att motverka, men jag har fruktansvärd dålig kroppshållning när jag sitter.

Herr Naprapat tyckte dock att jag kunde avstå en dags jobbansträngning imorgon, så det blir en "ledig" dag imorrn.

På lunchen idag ringde min lilla mbl (det finns visst ett annat sätt att kommunicera på den där mobilen..) och det va Mia! "-Gissa vem som kommer till Peace & Love..?" Medan jag tänkte å klurade bröts samtalet, men vi återtog det ganska snabbt. Kunde inte fatta vem som va så betydelsefull att hon skulle ringa och tala om lixom, det kunde ju bara betyda antingen: 1. Michael Jackson (men han gick bort under förra årets Peace & Love; fick faktiskt beskedet medan jag fulglodde på Mötley Crüe) eller 2. Shawn Jiggaman Carter. Och vid detta laget vet nog ALLA att Jay Z kommer till PEACE & LOVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


No comments: