Thursday, March 18, 2010

Blge

Efter en flaska vitt och uppesurrande till kl 2 i natt kändes det liiite segt idag; men klev ändå upp vid 8 då alarmet tjöt. Tror jag dock sa Hej Då till N när han drog vid 4.30 snåret; men VAD vet jag.. (..?!)..

Började mixtra å trixa å rita lite diverse kurbitskonst i några timmar fram till att N kom hem från jobbet. Sen åkte vi till Ica Maxi och fyllde en vagn. Ospännande. Men man kan ju pussas å kramas där med. Drog till jobbet å hämtade en kasse med bakgrejer som jag lämnat hos mammutt förut; tänkte mig kanske en slags bakafton med Nicklas flickor snart; vi ska ju va helt alena 2 kvällar i rad nästa vecka. Efter det var det lunchhunger och den stillades på Max. Förstår fortfarande inte hur 2 människor kan käka lunch på Max för 171 kr, utan milkshake eller cappuccino eller efterrätt.. Blir ju för bövelen jämt sådär mycke. "Nu kommer de där jävla matmonstren från Falun, vi lägger på några guldtior.." Överraskade sen pappa på hans jobb, tyckte att det var på tiden att han fick träffa Nicke Nyfiken. Efter Fiskarhedenvillan tvingade jag N att besöka Dollar $tore som jag aldrig varit på förut; där fanns det MYCKET, och mycket billigt. Gulp.

Nu sover N..
Hade tänkt fika med Emina som torsdagstraditionen är; men vi tar det imorrn i samband med solning osv.. Fick faktiskt lite färg från solningen igår, tryggt! :D

Ska packa ur Dollar $tore kassen..

No comments: