Thursday, March 4, 2010

Dagarna dom går å går, eeefter varandra..

Bröl. Jag skriver aldrig nu för tiden. I know. Allt e som vanligt, inget spännande. Samtidigt flyger driljoner fjärilar i min mage; jag e galen i Nicklas. *Lång utandning*

Annars inget nytt på västfronten, jag ställde in min New York/L.A resa; jävligt deprimerande, men det kommer väl fler tillfällen.. Saknar mina vänner och konsertutbudet och och och..

Jobbar på, pluggar på, går visst datakurs nu också; ganska wack. Köpte en ny laptop i söndags; FANTASTICO! Nicklas och jag hade en finfin shopping e.m på Kupolen :)

Igårkväll va jag till Blge och satt i lite nya fräscha slingor i håret, tryggt, poff sa det bara! Sen lekte vi veterinär och Lina hjälpte att ge Astrid avmaskningsmedel genom en spruta i munnen (smask smask) och jag klippte Fritz klor; medan hon tvångshöll honom.

Jag barnvaktar Millie ikväll/natt och ska gå med henne 9.30 till dagis; efter det ska jag plugga hela dagen, har satt mig otillgänglig för jobb fre, lör, sön! På lördag ska vi åka till Västerås - MED NICKLAS BARN - och hälsa på Nicklas bästa kompis med tillhörande fru och 3 barn. Och troligtvis även Nicklas mamma.
Idag träffade Nicklas MIN mamma; hon kom över på lite fullkornsspaghettini och kycklingkorv; oooh sicken gourmetlunch..

Ikväll när jag jobbade och gick på Promenaden hörde jag ngn som knackade febrilt på ett fönster; trodde det va en kollega som va hos nån pensionär, så jag tittade upp mot lägenheterna, men fick syn på Nicklas dotter Linnea som stod innanför dörren och väntade på skjuts av sin mamma, så himla gullig, dom e verkligen rara dom där flickorna, och DET e ju turigt, för mig ;)

2 comments:

Feila said...

Gulligull och gayigay <3

It's ok Malin, du är värd det =)

Emma said...

Jag är GLAD för din skull =)
Pussigull
//Emma