Saturday, February 27, 2010

Sluggish

Jag tänker snart fly från barnborgen. Det e jussåm nog med Playhouse Disney för idag, men det e myselipys att va med Mia å Millie. Har pluggat och organiserat iTunes musik i några timmar, och lagat lite fisksoppa (det står kvar i kastrullen Mia ifall du vill käka..imorrn). Fast systeryster försöker övertala mig med en helkväll av *gulp* Melodifestivalen. Jag pinade mig ju faktiskt igenom FÖRRA helgen, tror det dock va lite mer normala bidrag då oxå; fast inte va det mkt blomstervisor att hänga i stången.

Nicke Nyfiken kommer hem om några timmar och jag ska hetsa iväg till nån mataffär och handla nått ätbart till kvällningen.. Och sedan ta en DUSCH. Idag har jag varit riktigt riktigt ful, men har ändå hängt med N ett tag, men jag sms:ade och sa att han fick blunda ifall det skulle bli en alltför ful syn. Hur kan man VA så ypperligt hiskelig ibland??? Slo, slo, slo..

No comments: