Friday, February 5, 2010

Accept the change, for it's not so strange

Jag vet inte riktigt om förhandstitten på "The legend of the seeker" va särskilt überfenomenal, och när jag nu googlade fram hemsidan visade sig att det även fanns en säsong TVÅ, men tydligen såg och kommenterade min bror och jag denna trailer så många ggr att jag fick lov att knäppa på första avsnittet nu ikväll. På TV 6 såklart. Inte e det särskilt märkvärdigt än så länge.. Varken Fritz eller Astrid verkar tycka det e jättebra heller..

Det e slut med Martin nu. På riktigt. Jag önskar att det bara kunde dött ut och att han kunde insett sina begränsningar när vi pratade om detta i julas och jag förklarade att jag inte ville nått mer under omständigheterna som rådde; men istället övertygades jag och stannade kvar i bekvämligheten när han ville fortsätta och prova igen. Han hörde av sig mycket efter det, men det var egentligen inget av det jag ville ha. Vem som helst kan väl skriva ett sms? Det tar inte vidare lång tid och de flesta kan plita ihop gulliga saker att säja. Men hela våran grej har inte varit förhållandematerial sen vi blev tillsammans igen i somras. Det finns mer därtill, men jag har alltid uppskattat någon jag kan prata med och skratta tillsammans med, nån som bara taler å taler å taler.. Vi va på olika nivå och i olika skeden i livet också.

Jag har lyssnat på denna visa de senaste dagarna, tycker den passar in just nu..

1 comment:

Feila said...

Tråkigt, men ändå rätt. <3

Är nog han som kommer sakna dig mest, tror jag.

Pussigull!