Wednesday, February 10, 2010

vagina

Ja herre jistaness. Fick nyss reda på att min latina lady "S" i Bronx ska ha en BABY..! Gaah! Det e då märkvärdigt va alla skaffar barn. Eller HAR barn. Meh. Själv blir man ju ALDRIG på smällen. Inte för att jag nånsin har haft den där "åh jag vill så gärna ha en bebis och leva ett riktigt svenne liv och jobba mitt jobb och du ditt jobb och ha fredagsmys med tacos och gå ut ibland med mina tjejkompisar på Åh och Oooa hela natten och och och.." Men en bebis vill man väl ha. Nån gång. Nu börjar jag bli lite gammal och vem vet som kan hända med kroppen. Med min kropp händer inte SÅ mycket. *Suck*.
Imorrn ska jag till min doktor på Kvinnokliniken kl 8.30, se va hon har för TREVLIGT att säja. Hon pratar engelska med indisk brytning och e ganska snäll och vill sätta mig på en till omgång med let's make Malin's body fat hormoner, men det kan hon GLÖMMA. Jag ska tala om att jag vill ha en bebis nu. Kanske hon gör nått annat åt saken. Se va hon har för liten läkarspjuverelev med sig denna gång, det e ju alltid så gemytligt. "This is Lars, he wants to look into your vagina as well.. well look Lars this is Malin's bla bla bla bla bla bla..." Odeladi.

3 comments:

Cattiz said...

haha du e galen och knäpp and I like it haha=D

Feila said...

Hahahaa! Åååååååh, "this is Lars" det känner man igen, det är alltid en Lars, Janne eller Gustav med och vill kika... Jösses...

Du är kul du, lille Mulan <3

Emma said...

haha...men fy så hemskt!
Hoppas det går bra!