Thursday, February 18, 2010

Luv

E det dax att uppdatera eller???

Sitter med intorkat svett hos mammutt i Britsarvet och SKA väl plugga. Ugh..! Klev upp runt 5.30 imorse och hällde i mig en mugg kaffe och blev upphämtad av Sara för att köra ett gympass; det gick bra bra bra bra! Så skönt att ÄNTLIGEN kommit igång igen, även fast det inte e så mycke vikt i maskinerna, fast lagom ;) Härligt att träna på "morgonkvisten" (OTTAN!), inte mycke liv på gymmet då. Vi körde igång igen i tisdags, på självaste semmeldagen; fast jag intog ingen semla, blev väl dock nån innan dess.. Bakade semlor med rosa grädde med Macke i fredags; om jag visste var jag hade kamerasladden kunde jag lägga upp lite bilder, men den e helt bortsprungen, satan.

Jaa.. åsså har jag ju börjat träffa Nicklas. Funkar det där att länka måntro.. Borde ha en privat tech-support för att navigera mig igenom Facebook nu för tiden. Jag än't in så ofta. Stackars ;)
Eller träffa å träffa, vi e ju t o m "in a relationship" på Facebook så kan det BLI seriösare???! ;)
Vet inte riktigt var jag ska starta. Det e iaf mycket mycket mycket trevligt. Vi har det väldigt roligt tillsammans; pratar och skrattar mest hela tiden, och myser en hel del. Fast vi har levt ganska olika liv så känns det som vi befinner oss på lite samma nivå vilket e skönt.

Ja, to be continued.. ;)

No comments: