Wednesday, February 10, 2010

Vandra viiiidare, tjoo-ho!

Dagarna de struttar på; den ena efter den andra..

Jag har lagt allt vad träning heter på hyllan under längre tid nu; det har inte funnits tid för annat än jobb å pluggeri å lite umgänge den senaste tiden. Jag saknar mitt gym och min boxningssäck.. Meeh :(

I natt satt jag och skrev klart ett skolarbete till klockan 6; vicken jävla idé lixom..! Sen tvärsomnade jag och drömde mycke intensiva drömmar fram till 7 då jag pallrade mig upp. En timmes sömn, starkt. Va upp till lasarettet och fick träffa min doktor - utan läkarstuderandebihang - som va snäll å trevlig som vanligt och tyckte att jag inte skulle bli ett fetmafläsk igen och knapra gulhormonspiller, tack.. Vi diskuterade diverse alternativ och jag kände mig ganska moloken efter. Så jag vandrade ner till Ica och köpte ett lass munkar som jag tog med till Karin där jag bjöds på kaffe och trevligt snack. Klippte hennes hår lite också. Hon tvingade mig att prova en WeSC kjol också som va såå fin, men kom igen; jag har valrosshöfter + rumpa. Sen blev det lite stadsvandring med N och provning av många många mössor, blev ett inköp på Stadium, ingen såg oss på stan heller, den enda jag hejade på var Marcus Ahlinder. Men brööööl. Efter det letade jag fejkbacon på Ica och Hemköp för kvällens planerade Spagetti Carbonara, men icke sa nicke att det fanns på stan och ej heller på Ica Slätta eller Hemköp Svalan, men det finns på City Gross. Morr. Så det ska bli en kycklingkorv stroganoff med vitlök och soltorkade tomater. Å min favorit; fullkorns spaghettini.

N ska hämta mig strax, får jag hoppas. Och sen blir det "Wolfman" bio kl 18 :)

3 comments:

Feila said...

Tack för munk och klipp! =)

Cattiz said...

Malin för fan, vad är "fejkbacon" haha =D

sen så ska du inte klaga på din kropp dumma unge, du är juh för fan FIN överallt kvinna! så som det ser ut iaf:)

men säg nån brud som är nöjd lixom?

aja..knapra dina fejkisar nu du:)

Chao!

Miss Malin said...

Fejkbacon finns det mkt av i USA-landet, men inte lika vanligt här. Men man kan ju köpa kalkonbacon. Det va det jag menade. Ringde till Ica Maxi idag och de sa att de hade :)