Sunday, February 21, 2010

Soft söndag..

Viggo sover.. Mia myser med Millie i ett annat rum, och Adde spelar Wii..
Själv e jag snart på väg ner på stan för diverse inköp..

Igårkväll efter jobbet var bjuden över till Nicklas för att träffa hans 2 bedårande döttrar (detta e dock inget fjäsk; förhoppningsvis har Nicklas slutat snokläsa denna blogg med dessa fantastiska innehåll..).. (Eller??).. Jag hade med mig chocolate cupcakes som verkade ganska uppskattade, med hjärtströssel å allt ;) Sen blev jag utmanad i ett robotspel för Buzz; jag sög till en början, men sen började jag VÄL fatta liiite iallafall. Eeeeh. Efter det stundade tacos och Melodifestivalen, mys mys.. Tyckte den kvinnliga programledaren va ganska kass och tyckte nog "Kom" va ett utav de bättre bidragen. Härligt nog hade min syster inte sett Melodifestivalen igår och turigt nog sov jag hos henne så då fick man se och höra reprisen imorse! :D HURRA! Darins va också bra, men vemodigt.

Annars har vi inte gjort mycke idag, jag har mest hållt mig i köket och diskat och lagat mat, som en husmor. Händer inte ofta att jag står i sådär mycke. Nicklas ÄLSKAR ju att diska, så det e bra.. Braigt nog älskar jag att laga mat, så..

Ska jobba 16-21; och sen blir det barnfritt myyyyyyyyyyyyys. Odeladi.
Imorrn ska vi se "Metropia" på bio..

No comments: