Monday, March 8, 2010

wknd trip

Solen skiner å skiner, äntä HÄRLIGT!?!?!
Det va även fint i helgen när vi va ner till Västerås och hälsade på Nicklas bästis Tariq med fru Pernilla och 3 barn i diverse åldrar. Jag va lite nervo, men de va snälla folk, lite mkt barnkör bara. Vi fikade väl och pratade och senare blev det vinintag och oxköttsmiddag och utgång för Pernilla och mig med några av hennes vänner. Första stoppet va Sky Bar på 24:e våningen i ett hotell. Sen vidare till Blue Moon Bar; hittade precis en vidrig vimmelbild av mig själv.. Urk..
Åkte dock hem innan 1, va lite trött.. Höll väl på bli lite sjuk.. Vaknade igårmorse med halsont och sprängande huvudvärk, wonderful.. Vi käkade lite sen frukost och drog vidare mot Nicklas mammas lya, hon bodde jättemysigt och va såå trevlig :) Turigt. Promenerade ner på stan och gick runt på en finfin galleria, jag sniffade lite på Stella McCartney parfym och barnen fick presenter. Jag fick ingen present. Men jag har ju redan Nicklas. Eheeeee... Jag blev dock bjuden på en wienersemla. Det va en REDIG bakelse. Fläskigt.

Nicklas jobbar och jag sitter framför Mias dator å e megasocial och bloggar lixom.. Millie springer runt å e söt, Mia e också söt, Jesper virrar och e på väg mot Gbg. Jag ska handla lite omelettingredienser och ta en dusch på Bergmästaregatan. Sen blir det jöbb ikväll.

1 comment:

Sara - bli veckans blogg hos mig! said...
This comment has been removed by a blog administrator.