Thursday, September 17, 2009

Onsdagnatt.. eller ja, torsdag..

Fikade tillslut med Emina på Gobiten. Jag va ju så sen så Emina tog en buss till Britsarvet och mötte mig för att sen åka tillbaks till stan. Ehee.. God latte och 2 toppar på HM; svart och rosa ;)

Tog en buss (!) (slöfock) upp till Lugnet och tränade som ett litet as, för jag ska bli SMAL. Smal å snygg som Linda Rosing alltså. Mmm...

Sen gick jag ner till Knoppen och blev bjuden på god kyckling med bulgur och hemmagjord tzatziki av Malin. Klippte även håret på Alfons och Felix.. Vi tittade lite på Efterlyst och sen True Blood med Stephen Moyer, dreggelhink..

Mamma: Ikväll har jag blivit Facebook vän med Tobias som jobbade på Kransen förra sommaren. Han hälsar. Men ni kan ju också bli vänner. Obs! Jag tycker det e lite oroväckande att du e vän med Martin.J på Fbook nu så du kan se alla byafester han e ute å ränner på, but that's life.

Imorrn ska Niklas få sin Bacardi Razz från båten, ska t o m komma å hämta mig och skjutsa mig till Herrhagen där den står och väntar. Tur att man har snälla bilburna vänner (synd att 99% bor i USA). Inatt sover jag nämligen på Knoppen och jag saknar min lilla Astrid lite. Önskar så att vi snart har funderat ut en plan så att hon kan få komma ut i det fria lite..

2 comments:

syster said...

men vadå Linda Rosing??!!! uhh.

Miss Malin said...

Det va ju nån löpsedel på nån skvallerblaska om hur hon gått ner i vikt med bantningspiller. Hon har även skrivit om det i sin BOK. Jaa, Linda Rosing har gett ut en bok, gaah! Och en parfym. Som doftar rätt gott. Men det e hemligt.