Wednesday, September 16, 2009

Lill-lördag

Men va gör det när jag bestämt att det får va nån måtta på alkoholintaget. Va ska man då med lill-lördag till, va? va!? ;-) Det får bli en helt vanlig onsdag i min kalender helt enkelt.

Gick upp runt 8.30 (värsta lyxotiden) och gjorde kaffe å våfflor och satt mig framför datorn och mailade min handläggare på Arbetsförmedlingen som jag ignorerat lite väl mycke på senaste; "bhvr jag verkligen nån handlingsplan..?" gick väl hela mailet ut på. Har insett att; nej, det gör jag nog ej.
Sen sökte jag även en arbetsledartjänst i Blge. Skrev å skrev. Efter det har jag mest glott på jobb online å babblat på MSN med folk å fä.

10.18

Dax att diska!

10.38

Klar.

11.59

Jag har lånat en stickad tröja av min mor eftersom allt jag ägde dagen till ära va svett.

Nu e jag sen sen sen till att möta upp med Emina. Men jag hade ju så mycke att göööööööö.. Skickade även iväg en intresseanmälan till ett assistansbolag i stan. Sverige?

Måste packa ihop å gå.