Sunday, September 20, 2009

Hos mamma

Mamma ligger å tittar på Kommisarien & Havet, jag kikade faktiskt också för prick en vecka sen när vi befann oss på en båt på den stora oceanen, a k a Östersjön. Verkade bra på trailern, men det e ju dubbat..!

Åkte fr Malung 13.30 idag efter att Martin och jag brummat runt i hans SAAB och tittat på allehanda ting i Malung city; kyrkan.. gamla skinnfabriken.. Ville komma till Falun inte allt för sent och även hinna gymma lite. Satt mig på en buss i Blge som gick direkt till Lugnet, PERFECT!

Sen traskade jag till Hemköp och inhandlade gräddstuvad oxpytt ingredienser som min mammutt sedan lagade till. Yumm.. Duschade och fular nu online. Har så mycke samtal jag måste ringa imorrn, alla möjliga instutitioner som vill ha pengar av en fast man inte får mycke action tillbaks; Bahnhof, Tele 2, Radiotjänst. Gaah. Lönen kommer att säja POFF när den kommer in på kontot på fredag. Ska även ringa 2 möjliga jobb, i Dalarna.

No comments: