Saturday, September 19, 2009

Malungsmys

Lugn torsdag med morotskakefika på Waynes och en hel del babbel med Niklas om snus och prostituerade på nån kryssning han åkt på, moahahaha.

Sen jobbade jag 13-21 på Björken, urk, men det gick bra, handlade på Hemköp och drog till Herrhagen med 22 bussen, sent sent..

På fredag blev det lite hets av allehanda slag; tvättstuga och 47:ans med Macke. Tog en buss mot MARTIN som det va byte med i Amsberg. Blev dock informerad av chauffören att bussen i Amsberg EJ väntade p g a en rackans massa vägarbete på vägen dit, men jag chansade och hann! Sen hämtade SNUTTEMARTIN mig vid stationen i Malung city, vi käkade pizza och kikade på "District 9", en helylle-Martinfilm. Så att säja.

Idag har varit en lugn å solig sensommarlördag (..fast det e väl egentligen höst..??). Martin å moi har varit å gymmat tillsammans :-) Sen åt jag Sibylla burgare. På kvällen har jag kört Martins halv-automat SAAB genom Grönland (centrum) till biltvätten och färgat Martins hår mörkbrunt, såå fint ;-) Innan hårfärgningen intog jag en gigantisk portion av potatis och älg(?)gryta och nu e jag hungrig (?!) igen, det e galet, men nästsista omgången av hormontabletterna började intas igår så hungern e ständig, jeezus. Vi ska upp till Grönland nu (20.57) och köpa nått på Hemköp..

No comments: