Thursday, July 23, 2009

Min syster har smala ben

Igår när jag äntligen lyckats pallra mig till sängen efter internetöverdosering skickade jag frågan: Vad borde jag jobba med? till 118800 och fick jag tillbaks svaret: Du borde jobba med följande: bakelser hemligheter brottslingar eld.

Då så.

Imorse när jag kom till jobbet fick jag komplimanger för min nya svarta Lindex-rea top av våran samordnare Sussie. Sen va jag till en gammal gammal gumma cirkus 98 år som slog upp ögonen i sängen och rosslade fram: Vicken fiiin blus du har, hör den till byxorna..? Efter det blev jag ikappkörd av mamma och Dan och mamma tyckte även hon att den va fin och att det va preeecis en sån hon hade letat efter, jaha.. På mitt sista besök va jag till en favorittant som redan satt uppe och blev matad när jag kom dit och hon utbrast: - Va SNYGG du e.. ;-)

MEN JAG VET ATT JAG E SNYGG.

Fast ljug ljug, efter att ha sett bilder som vi tog idag på Wayne's ändrade jag mig bumsfalleralla.

Macke fyller år på söndag; 20!! Och Mia och moi bjöd honom på käk på mysiga Wayne's idag där jag aldrig käkat/fikat (men där Mia stämplat upp typ 3 kort redan..), jag åt en helt ok god svamplasagne; e mätt fortfarande. Sen gick vi till Pralin och tog en fika, det va dock bara Macke som ÅT ngt; prinsessbakelse.

Imorrn kommer han hit och ska klippa sig.

Själv ska jag städa nu. Det ser helt åt hellskotta ut här hemma, borde ta kort, men då skickar väl nån djurvän nån omhänderta-djur-organisation på mig, olämpligt boende lixom. Astrid e dock mycke ute vilket e såå bra att hon kan va, hon älskar att äventyra runt.

Kramis

No comments: