Friday, July 10, 2009

Det e dax föör fredagsmyyys..




13.28

Gaah, nu skiner solen! Så man borde EGENTLIGEN sitta ute och insupa..

Igår möblerade jag om lite i mitt hem/vardagsrum; ändrade bara på soffa, matta och den relativt nyinköpta spegeln, men det blev bra, behövde lite uppfräschning. Dock knöck det till i ryggen (som jag f.ö kännt av i några dagar) och sen kunde jag knappt röra mig. Gick och la mig och det gjorde bara mer och mer ont, vid 2 tiden gav jag upp och ringde mamma och grät av smärta. Det va skönt att gråta (för det ska då gråtas för jämnan lixom..) och jag somnade till slut.

Imorse gjorde det lite mindre ont. Mia och Millie kom över på latte fika och Millie mölade banan och Hello Kitty glass och sprang efter Astrid. Sen gick jag ner på Hemköp och Apoteket och inhandlade Eox som jag sett på TV reklam (och allt på reklam e bra)..

Jag har nyss ringt Tisken team GRUVAN (som jag visst tillhör..), ringde fel team först och efter att jag haft min långa utläggning säjer de att jag ringt fel nummer..!

Dessutom har jag fått mens idag.. YAY.

Jag bytte till mig ett par lila å svarta kuddar av Mia, och en lila PLÄD; ett ord jag aldrig brukar använda. Men min mamma brukar gny om att jag inte har någon när hon e här och tittar på diverse sportmatcher och annat (..som kräver filt).
14.50

Nu har jag tagit bort mitt söndagsjobbpass eftersom mitt 6 veckors vikariat börjar på måndag och jag förhoppningsvis bör va LITE in shape inför detta som jag sett framemot. Ledig hela helgen med Martin! :)

15.33

Det börjar släppa lite i ryggen. Märkliga kropp..
Jag har ingen mat planerad för ikväll för ovanlighetens skull. Känns som det va så längesen Martin va här, och det va ju nästan 2 månader sen.. Han kanske nöjer sig med chili ostbågar.. Om jag inte hunnit trycka i mig dom tills dess..
Det känns som jag även BEHÖVER choklad denna helg. Kanske Marabous jordgubbschoklad som jag köpte i Smarrvika..
Alltså det e så IN I NORDEN mycke flugjävlar i mitt hem..! Svärmar lixom..
Nu stoppade Jesper förbi och gjorde ett TV byte.

1 comment:

Anonymous said...

åhh bjud mej på hello kitty glass någon dag oxå;) jag som börjat älska hello kitty:)

ha en mysig kväll med han martin:)

kram//Cattis

o ja! det var Elenette jag menade, just love it:)