Friday, July 24, 2009

Flås

9.22

7-10 hade jag tvättid denna lediga fredag, det struntade dock min kropp i och slumrade vidare.. Jag har massa andra grejer att ta itu med idag så det blir nog en fullpackad dag tills man stupar i säng ikväll..
Idag börjar jag 3:e månaden på mina hormoner, snart har det gått hälften och sen e det "bara" 3 månader kvar och jag kan sluta leva med biverkningen VIKTÖKNING, då tar jag hellre emot "oväntade blödningar"; men det har man ju inte fått såklart..

10.29

Tog ett kort på diskberget och gav mig sen på det.. E klar nu, typ en halvtimme senare eller så.

Har även skurat badkar/toa/handfat och vattnat alla mina grönisar. And now what..

14.25

Bjöd födelsedagsbarnet MartinGolden Palace' lunch buffet; han fick i sig 3 tallrikar medan jag tryckte i mig en. Sen gick jag till banken och hämtade min splitternya legitimation, trallade runt på stan med brodern, handlade lite på Hemköp och tjattrade lite med Mia å Karin vid fontänen. Så jag missade även min nya uppsatta tvättstugetid 13-16, eller början åtminstone.. Gick dit efter jag kommit hem för att kika om 16-19 fortfarande fanns ledig, och det den va ju såklart..TAGEN nu..! Så nu e det hetstvätt av utvalda kläder.. Jävla härj.

15.57

Nu hoppas jag att tvätten e torr, men det e den ju EJ för jag hängde den för ca 40 min sen, men nu MÅSTE jag ner på stan och möta Macke för att sedan dra till Jysk/Rusta på lite eventuella shoppinguppdrag. Pust, denna lediga dag e för kort.

17.36

Ja herre min skapare.. Här går det undan. Har träffat Macke, varit på Systemet en SNABBIS, gått upp till Rusta och letat enmanstält; men de va jussåm slut. Dock hittade jag rosa islåda och jordnötter och dammsugarpåsar som SKA passa ALLA dammsugare. Min dammsugare va då EJ med i den bibellånga förteckningen över dammsugare påsjäveln passade DOCK. Nu har Macke sprungit till en Hosjöbuss och ska dra till ÖB dit jag precis ringde för att kolla om de hade tält kvar och DET hade de!

Ska hänga fuktig tvätt i badrummet. Tjoho, the excitement..

2 comments:

Anonymous said...

hej snyggo!

ta med dej Mia o kom på fest ikväll(lördag) hos anders i herrhagen, Robert kommer snart till mej o vi ska festa, ni måste vara med:)

lile masse blev helaste 20 år,,,men jag har minsann hört att du gillar den åldern på lammkött haha=D

take care! hoppas ni kommer ikväll!

pöss Cattis

Miss Malin said...

Vi e här hos mig och leker nu.

Hur va Herrhagen?

Såg dig utanför Engelska igår..