Tuesday, December 6, 2011

Snart fest

Att jag aldrig kan ta mig i kragen och börja styrketräna igen, get a grip!!!!!!!!!!!

Samt: Var väldigt exalterad över 3-timmars spinningpasset sist som hade varit utannonserat på Friskis i flera veckor, jag tvekade till en början, men bokade och försökte hitta på nån som ville hänga på, men det va tyvärr inte så lätt. Jag hörde av mig till några riktiga cyklister om tips och råd inför uppladdning; köpte ny vattenflaska, energigel, sportdrycker och svettband (riktigt fina svarta NIKE på Inter Sport i Västerås).. Men då fick jag ju värsta märkliga ryggvärken.. Så det bidde inget :(

Sen idag på spinningen hörde jag instruktören säja att "skulle det inte va ett 3-timmars pass på söndag.." Det har jag inte hört NÅNTING om :( Slängde mig på datorn det första jag gjorde efter jag kommit hem, och visst var det ett sånt pass inplanerat då. Men så DUMT planerat. Vi träffar våra vänner Malin och Markus var ÅTTONDE veckan och festar om lite och stannar uppe sent och den kvällen infaller dessvärre nu på lördag. Meh.

Men men, det kommer flera ggr på Friskis och jag e SJUKT taggad inför lördagens olympiad här på Bergmästaregatan (festligheterna äger rum hos oss denna gång), Nicklas och jag planerar för fullt! :)

No comments: