Sunday, December 25, 2011

Neo

I förmiddags drog Mirabelle, Nusse och jag till SIBA och jag fick äntligen känna av lite 2011 när jag blev ägare till en Sony Ericsson Xperia Neo; jag e nu ultramodern och kan checka in på platser så som Friskis & Svettis och MAX, sisådär ett år efter att det va coolt. Happ. Men det e en helskön lur iallafall som jag verkligen gillar! Klur bara att lära sig, men det kommer väl. Fick åtminstone över alla kontakter från den gamla mobilen, och det e ju hellyx ;-)

Lite senare kom Ellen och Linnea och vi har firat lite jul, Ellen blev sjuklig och febrig och Mirabelle har svansat runt i Ellens gamla nattlinne med Hello Kitty på; såå söt, hon har det på sig nu, båda snarkar väl i kapp i deras rosa rum. Nusse spelar "Metro 2033" på XBOX som han önskade och fick av tomtemor.

Själv skriver jag på första studieuppgiften i Lindrande vård (typ tredje valbara kursen som jag är inne på nu), nu e det inte långt kvar till mars..!!

No comments: