Sunday, November 13, 2011

Sminkdockan

Jag lämnade neccessären öppen medan jag rumsterade runt i lgnhtn för att få lite ordning tidigare ikväll; Mirabelle tycker om att pilla på allt smink och det finns ingenting i väskan som hon kan öppna eller svälja, glömde dock att locket till mitt BeneFit ögonbrynssmink hade gått sönder..

När hon kom spatserandes till köket va hon så fin så.. Jag känner inte direkt att såna här incidenter e direkt jobbiga, tycker att det e sånt som hör till, som man nästan skulle saknat om det inte hände, sånt som man sett på alla reklamer; bebisar som sullar ner sig, vänder på spagetti & köttfärssås-tallriken osv..
Hon e ren å fin nu dock, sminket försvann lätt med vanlig våtservett :)

2 comments:

tinatoon said...

Är det där en pik till mig för att jag inte klarar av att låta Esmeralda äta själv o sulla ner sig eller? ;P

Miss Malin said...

Ha ha, nää.. Fast kanske hade jag blivit lite upprörd om hon målat på hela sig.. Men nu e hon ju så intelligent Mirabelle så hon fatta ju att det va smink som ska va i ansiktet............