Saturday, November 26, 2011

Hosthosthosthosthost..

Idag satt Nicklas in Mirabelles spjälsäng i Ellens rum, tog ut bordet dock som ska bli mitt nya skrivbord. Hon har ju haft sin säng i vårat sovrum sen i somras då Linnea fick överta bebisrummet, men M har ju sovit en hel del i våran säng. Jag trodde hon va trött ikväll strax innan 21, hon åt välling i famnen i soffan, men sen var det mer intressant att klättra runt än att mysa (SOMNA). Stängde av TV:n, släckte inne på Ellens rum och la henne i sin säng, hon slurkade i sig resten av vällingen och somnade på stört. Dock hostar hon så fasligt emellanåt :( Hoppas det går bort till hon fyller år, samt att skorpan på hennes kind hinner falla av till födelsedagen ;) Kan inte fatta att lilla Mirris fyller ETT.

Jag skulle hunnit med en hel massa saker idag tycker jag, men så vidare mycke blev det inte. Har varit på världens bästa spinningpass (med David, såå bra musik!), powerwalkat till Willys och handlat, Mirabelle har duschat 2 ggr.. Ja men visst.. Nu sitter jag och skriver på lite skolarbete; 2 arbeten ska in nästa vecka i Människan Socialt & Kulturellt, sen e jag klar med alla obligatoriska kurser.

No comments: