Saturday, November 19, 2011

Musslor

Vet inte vad som drev mig på medelpasset på spinnigen idag, har ju inte tränat sen måndagen den 7 nov om jag minns rätt; men det var väl det kvinnliga djuriska som tog över, fick premiäranvända mina nya svarta NIKE svettarmband som jag köpte på Inter Sport i Västerås :) F.ö e inte min kropp i balans och nu på kvällen började jag känna av ländryggen igen, va tusan.. Mirabelle somnade halv åtta i min famn framför Shrek 3; mysigt, men jag vågade inte hoppas att det skulle bli för natten, la mig med henne halv nio ungefär och sov till halv tio, då ramlade hon överbord från vår säng.. Men det gick bra, men ändå.. Nu e hon uppe och e så pigg så pigg. Kl e 23.01 och jag skulle vilja stupa i säng, men svårt att gå och lägga sig när M e uppe, e inte riktigt va jag e van vid. Tur att man har skolarbeten att pyssla med!! ;-) Pluggar just nu två kurser: Människan Socialt & Kulturellt och Socialpsykiatri. Ikväll fick hon smaka musslor, det gillade hon verkligen, kul :)

No comments: