Wednesday, October 3, 2012

Gårdagens inlägg..

Dag 2 på denna positiva livslinje ;-) Jorå, den gick an den med; trots regn!
Skulle ha en muntlig presentation av en nyhet som nyligen florerat och jag valde:

http://edition.cnn.com/2012/09/27/business/hong-kong-tycoon-daughter-reward/index.html?iref=allsearch

Det gick bra tror jag, våran grupp fick presentera för en annan lärare än vår vanliga och hon verkade helschyrre. Tog då väldans många noteringar som hon skulle överlämna till våran vanliga lärare sen.. Träffade f.ö den vanliga läraren igår för genomgång av bokanalysuppsatsen och han hade en hel del anmärkningar; men jag tog det mycket ro då det faktiskt var mitt allra första inlämnade skolarbete (!), men överlag var det GODKÄNT, tänkte att det nog var fallet med allas arbeten i detta första utkast, men han sa att vissa dock hade fått icke godkänt. Gulp. Kuligt för mig iaf.

Betalat inropad P o P mössa på Tradera till M-babyn (..som kommer nästa månad..!), en ROSA BabyBjörn bärsele och namnlappar (man stryker fast på kläder) till Mirabelle; har f.ö löpt amok med namnlappandet idag på Mirabelles kläder, t o m dagisnallen fick sig en "Tillhör MIRABELLE" lapp ;-)

Har så sjukligt bra Spotifymusik i lurarna när jag sitter här framför datorn, det e verkligen pepp med sköna BITAR :-D

No comments: