Sunday, April 11, 2010

Jag e bäst

Nått som jag e VÄLDIGT bra på e att lägga bort mobiler och annat viktigt. Nu när vi kom hem fr Ica Maxi va mbln plötsligt VÄLDIGT borta, ngt som jag märkte efter att Nicklas släppt av mig och åkt vidare mot fotbollsmatchen i Blge. Jag tog med mig mbl, plånbok och solglasögon (vilka jag dock hade på mig..) när vi drog, men när jag klev innanför dörren hade jag bara 2 matkassar, plånbok och solbrillor i min ägo. Synd. Antingen låg den kvar i korgen på Ica eller föll de ur i bilen eller så TOG Nicklas mbln - medan HAN packade ur - och glömde att ge mig den. Jag tror på nån utav de sista alternativen.

Annars så har jag varit ledig heeeeeela dgn, medan N jobbat 5-12. Har bara diskat, sorterat tvätt, organiserat in kläder i mina garderober (äntligen nån slags ordning å reda.!), packat ur grejer ur mina kartonger/väskor och slängt en hel del SKRÄP (hur mkt kan egentligen spara på???). Sen kom Nicke Nyfiken hem och vi åt kyckling-Falukorv enchiladas och satt på balkongen å lapade sol innan det bar av till Ica Maxi..

Imorrn e vi HELT lediga BÅDA TVÅ och ikväll det blir vitt vin (så MYCKE man vill) och räkor bl a.. Och Pasific och kanske Bishops om vi orkar (om jag tänker masa mig in i duschen typ..).. We'll see..

No comments: