Sunday, April 18, 2010

fotboll och födelsedag!

Idag har jag VERKLIGEN agerat låtsasmamma; som Ellen numera nominerat mig till. Det betyder alltså i mina öron att man får bestämma över de små liven a whole shitload. Nicklas drog på matchuppvärmning vid 10-snåret och lite senare tog vi vårat pick å pack (barn/barnvagn/Ballerinakakor) och traskade till Kopparvallen för att kika när Nicklas å Slätta spelade mot Vika. Han va en riktig sexy beast på plan måste jag säja. Såå duktig ;) Å het.

Igår va det födelsedagsfest hos Mia som fyllde hela TJUGOSEX; söt va hon som vanligt, men hel massa i vikt har hon lyckats mygla ner sig på nått skumt vis.. Bra jobbat vill jag säja! Det va iallafall en trevlig kväll; Emina kom hem till mig först och intog diverse cider och nachos å babbel å fnitter.. Sen Nybrogatan ner till Yxhammargatan och födelsedagsfirande! Där serverades goda drinkar och Mimmi-tårta.
Hoppas jag fyller år snart. Och e 10 kg smalare. Kajsa Anka cupcakes..?

1 comment:

Blasé said...

Well, Alriiiighty, Then!