Wednesday, December 19, 2007

Ku-ku Kaviar


Mia convienced me not to buy the swirled Kalles Kaviar with banana at ICA yesterday, I really wanted to try it though. *Sigh*.

There was one with egg as well, she and the boyfriend said it was disgusting.
My brother Anders told me the egg one was delicious.

We met up with Emil at the Svärdsjösian supermarket and then I was off to Falun.

En busskontrollant hoppade på i Danholn och talade om för mej att mitt kommunkort va för upp till 25 år, jag tyckte väl att det hade varit lite billigt när jag köpte det dgn innan men inget jag hade gått och grunnat på, mamma skämtade och sa att "ja det e bara att åka tills en kontrollant kliver på..." Jag förklarade för herr Kontrollant att jag inte hade nån som helst aning att det va upp till 25 jordsnurr kortet jag åkte på, chauffören hade faktiskt inte frågat heller. Så det så. Kontrollanten hade rådmöte med sina hjärnceller i 2 minuter tills han kom fram till att jag inte behövde betala en endaste krona extra. Tryggt.

Dinner at dad's in Varggår'n later on, Extreme Sport Channel, icecream, Svensson Svensson and Äntligen Hemma.
Snickare Björn är söt.

Lunch with darling Malin at Tzatziki today and coffee at Bergström shopping ctr's new café that noone ever remembers the name of.
Strolled up to Rusta and bought some pink stuff for my room and Bilar; the limited Christmas edition that looks like sleighs.
I'm at mom's now sipping home made wine. My dad emailed and said he picked up an adapter at a store in Borlänge which I will get tomorrow!!!!!!!!!!!!!!! I have a lot of photographing to do now...

No comments: