Wednesday, June 12, 2013

Viktnedgång

Lite folk som undrat hur det gick med min del i "jeansutmaningen" som den kända tränaren startade 1 april. Svar: sådär! Det skulle ju hålla i i 2 månader, men jag ger det en månad till och har som mål att väga min normalvikt - när Matilda blev till - 72 kg den 1 juli. Sen har jag inget emot att väga sisådär 68 när vi drar till Turkiet i oktober ;-)
Kollade på Biggest Loser finalen igår, vilka människor! Emma som kom tvåa som gått ner från ca 120 till 64, helvete alltså, vilken människa! Jag blev så inspirerad att det fick bli en powerwalk innan jag la mig. Så kvällen bestod av falukorv på balkongen, lek med kids, dator, skivstångspass, strykning av skjortor och klänning och sen en liten promenad 2 varv runt Kålgårn på det! :) Kändes skönt.
Imorrn ska jag kolla om jag kan hänga upp boxsäcken på kroken i sovrummet. Det e ju så superkul och BRA med boxning, saknar.
Idag ska jag kika Linnea & co som ska ha kabaret på Östra Skolan kl 13, L ville att jag filmade hennes nummer, tror hon ska sjunga med en kompis. Mima? We'll see.
Ikväll när alla kidsen sover - utom L - ville Nicklas ut och gå, hoppas vädret håller i sig. Tjingeling.

No comments: