Sunday, June 23, 2013

Sakta men säkert

Trots ynka 3 spinningpass - varav 2 kördes efter varandra samma kväll - , diverse rusdrycker och mastig midsommarmat tror jag mig kunna uppnå måndagens önskan och mål:

Vilket ju känns suveränt! Är dock en ANING hungrig nu. Det blev ärtsoppa och lättdryck till lunch, och efter cyklade i en halvtimme, bl a runt Herrhagen/Slätta, tror jag ska försöka göra samma vända imorgonkväll, men sätta igång Runkeeper då så jag har lite koll, glömmer att jag har den där förtjusande appen. Ska jag svälta mig nu eller, vi ska jussåm ha filmkväll. Nåväl, om det inte står under 75 kg på vågen imorgon så blir det iaf galet nära, typ.

Ikväll innan maten bakade jag LCHF-matmuffins, degen/stanningen gjordes på: ägg, vispgrädde och riven ost, sen kunde man ha i lite vad man behagade, jag hade bl a i oliver och korv i en (de får Nicklas börja käka upp) och soltorkade tomater, spenat och feta i de andra. Vi tog en varsin efter soppan, goda.

No comments: