Monday, November 5, 2012

Vek

Jag är helt slut i kroppen. Eller, slut å slut. Jag kan ju gå och stå och så ;-) Men så mycket mer därtill snackar vi inte om. Gick med Mirabelle i vagnen uppför Svärdsjögatan till dagis (Manhem) på tidiga f.m och trodde jag skulle svimma när vi kom fram, helt sjukt, don't ya think. Nog för att jag var överviktig ett tag när jag var sisådär 20 år, men aldrig så HÄR stor, och otymplig, och totalt out of shape. För det måste jag säga; även fast jag varit större än mitt ideal så har jag åtminstone kunnat ta en rask promenad. Men nu känns det som kroppen inte orkar med att ta hand om maskineriet maximalt.

Ändå är jag INTE redo att få bebis just den här veckan. Kanske nästa vecka nångång. Men jag måste ju hinna organisera Billyhyllorna, spjälsängen som once again är fylld med grejer och plugga lite (..och inte så lite). Är nog en hel massa andra saker som det ska pysslas med oxå ;-) Folk fyller visst år, och kanske borde Mirabelle ha nått kalas när hon fyller två och och och... As usual.

No comments: