Sunday, May 6, 2012

Skor, skor, skor. Å lite tårta..

Idag blev jag födelsedagfirad på sängen lite i förskott eftersom Mirabelles storasyrror är här till imorgon. Fick jättefina presenter i form av en P & L biljett, två par skor (ett par svarta WARP tygskor från Stadium och ett par bruna "finskor" med kilklack från Lager 157 Scorett outlet), strumpor (välbehövligt!!) och turkosa hårsnoddar (undra vilken 6-åring som valt ut dom.. Hi hi).
Nu har det bjudits på min favorittårta; pärontårtan från Focus, Mirabelle tar en tupplur och resten av ligan är nere på stan. Skönt med lite tyyyyyyystnad :) Ska strax slänga i mig lite hemmagjord pizza från igårkväll och sen bär det av på jobb, kul att jag får jobba endel pass nu :)

På tal om skor köpte jag mig en födelsedagspresent igår i form av ett par svarta basketkängor i skinn från WARP; bara 199 kr på Stadium, helnöjd, kände mig lite avspänd konstnär i East Village som endast äger ett par skor, men ett par jävligt coola såna ;-)

1 comment:

Frida said...

Pärontårta is the shit!! Skulle kunna sätta i mig en hel.. Typ :) Grattis igen!