Wednesday, May 2, 2012

Jobb (..till största delen)

Sedan jag började jobba har jag gått ner ett helt kilo. Det måste vara jobbet. Eller mask. Men jag hoppas på jobbspring. Har inte tränat vidare mycke på sistone, och ätandet har varit detsamma, men har dock ej varit så jättesugen på sötsaker så så mycke sånt har jag inte tryckt i mig, det e bra. Idag var ett hemskt roligt och intensivt pass 13.30 - 21.30! Var lite..sådär inställd till att gå dit idag faktiskt; Mirabelle vaknade inatt med 38.5 och tidigare idag visade tempen 39 grader; så det blev inget dagis och Nicklas kom hem från jobbet många timmar tidigare, men det hade gått bra här hemma att kombinera ta-hand-om-sjukling och lite jobb, bra! Det var iallafall en hel del att göra idag på jobbet, jättehärligt, mycke spring och massa att stå, så borde det va varje gång. Jobbade dessutom med jättesnälla/trevliga/hjälpsamma/uppmuntrande K. Lär mig mer och mer för varje gång. Laboratorierna (kemlab, mikrobiologen..) verkar sådär CSI spännande..

No comments: